del 8 al 17 de maig de 2018 (16 hores), 2a. edició
CURS D'ANÀLISI DE XARXES AMB ArcGIS 10.x - NETWORK ANALYST, 2a. edició
Miquel Àngel Vargas
Els alumnes obtindran el coneixement necessari per a la creació i edició de xarxes (grafs), i la seva utilització per desplegar funcions d'anàlisi de xarxes aplicades a la mobilitat (rutes òptimes), planificació i localització (àrees de servei), transport, accessibilitat (matrius), la gestió de flotes i transport privat, i la mobilitat a través de xarxes multimodals i de transport. El curs es realitzarà amb l'ús i aplicació del programari ArcGIS Desktop i el desplegament de funcions de l'extensió Network Analyst.
Sessió 1 Anàlisi de xarxes. Fonaments (4 hrs.)

- Fonaments de les xarxes.
- Tipologies de xarxes. Geometries.
- Network analyst: components.
- Creació i edició de xarxes: Network Dataset. Impedàncies (cost). Connectivitat.
- Parametrització de xarxes.

Sessió 2 Aplicació d’anàlisi de xarxes: solucionadors (4 hrs.)

- Xarxa i capa d’anàlisi de xarxes.
- Anàlisi de rutes. Solver.
- Anàlisi de xarxes addicionals: rutes òptimes, proximitat, àrea de servei, matrius accessibilitat.

Sessió 3 Opcions avançades de Network Analyst (4 hrs.)

- Localització a les xarxes. Geocodificació.
- Jerarquia de xarxes.
- VRP, gestió de flotes. Transport privat.

Sessió 4 Xarxes multimodals: transport públic (4 hrs.)

- Generació de xarxes multimodals. Integració de dades de transport públic.
- Integració i consultes del servei GTFS.

- dies 8, 10, 15 i 17 de maig de 2018
- classes de 09.30 h. a 14.00 hores (16 hores), amb 30 minuts de pausa.
20 places (un ordinador per persona), assignades per rigorós ordre d'inscripció.
* 265 € Tarifa mixta: personal adscrit a entitats del Parc de Recerca UAB i UABCEI; graduats del Màster en Tecnologies de la Informació Geogràfica; col·legiats i associats de la Delegació del Col·legi de Geògrafs de Catalunya i l'Associació de Geògrafs Professionals de Catalunya. Cal certificar la pertinença o situació personal en el moment de realitzar la inscripció i matrícula.
* 150 € Tarifa interna: usuaris interns, procedents dels grups de recerca UAB, investigadors i estudiants UAB, i persones en situació d'atur. Cal certificar la pertinença o situació personal en el moment de realitzar la inscripció i matrícula.
Fins el 4 de maig de 2018, a través de formulari d'inscripció online oper correu electrònic a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.. Les places són reservades per rigorós ordre d'inscripció completada (pagat).
- Indicar el codi del curs C5-Network.
En la confirmació d'inscripció es facilitaran les dades de pagament. Caldrà indicar en la referència o com a concepte la identificació de l'alumne (DNI) i el codi del curs (C5-Network).
Titulats universitaris de grau superior o mitjà, estudiants de 2on cicle, tècnics amb títol de cicles formatius de grau superior o formació professional de 2on grau. També professionals del sector TIG i específicament dels sectors de la mobilitat, logística i transports amb experiència i interès en el tractament de geoinformació.