del 13 al 27 de febrer de 2018 (20 hores), 27a. edició
CURS D'USUARI D'ArcGIS 10.x (ArcView), 27a. edició
Els alumnes assoliran els coneixements bàsics de visualització, consulta i edició cartogràfica, així com en la manipulació de la informació geogràfica, de geoprocés i anàlisi de la informació, i presentació final de resultats amb ArcGIS 10.x (actualment 10.5), nivell ArcView.
- Introducció a ArcGIS 10.x: Arquitectura ArcView
- Visualització de dades espacials: estructura vectorial
- Visualització de dades espacials: estructura ràster
- Gestió i visualització de dades alfanumèriques
- Funcionalitat bàsica de consulta: identificació, selecció i cerca
- Edició cartogràfica bàsica: simbolització i etiquetatge
- Geoprocés de dades espacials: conceptes i operacions bàsiques
- Edició cartogràfica: composició de mapa
- dies 13, 15, 20, 22 i 27 de febrer de 2018
- classes de 09.30 h. a 14.00 hores (20 hores), amb mitja hora de pausa.
20 places (un ordinador per persona), assignades per rigorós ordre d'inscripció.
* 325 € Tarifa mixta: personal adscrit a entitats del Parc de Recerca UAB i UABCEI; graduats del Màster en Tecnologies de la Informació Geogràfica; col·legiats i associats de la Delegació del Col·legi de Geògrafs de Catalunya i l'Associació de Geògrafs Professionals de Catalunya. Cal certificar la pertinença o situació personal en el moment de realitzar la inscripció i matrícula.
* 165 € Tarifa interna: usuaris interns, procedents dels grups de recerca UAB, investigadors i estudiants UAB, i persones en situació d'atur. Cal certificar la pertinença o situació personal en el moment de realitzar la inscripció i matrícula.
Fins el 9 de febrer de 2018, a través de formulari d'inscripció online oper correu electrònic a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.. Les places són reservades per rigorós ordre d'inscripció completada (pagat).
- Indicar el codi del curs C1-ArcView.
En la confirmació d'inscripció es facilitaran les dades de pagament. Caldrà indicar en la referència o com a concepte la identificació de l'alumne (DNI) i el codi del curs (C1-ArcView).
Titulats universitaris de grau superior o mitjà, estudiants de 2on cicle, tècnics amb títol de cicles formatius de grau superior o formació professional de 2on grau.
* segons enquestes d'avaluació de 272 alumnes en 26 edicions