el 12 de juny de 2018 (4 hores), 4a. edició
ArcGIS Maps for Office, GEOLOCALITZA LA TEVA GESTIÓ, 4a. edició
Desenvolupador i Analista SIG
Tècnic Superior Suport a la Recerca, LIGIT
Aquest seminari introduirà la plataforma ArcGIS i el component ArcGIS Maps for Office com a eina per a disposar de funcions analítiques SIG sobre aplicacions d’ofimàtica de Microsoft Office, permetent l’anàlisi de les teves dades georeferenciades i la creació de mapes interactius sense haver de canviar d’entorn de treball. D’una manera àgil i senzilla, tal com crear una taula o un gràfic, permet enriquir amb el component geogràfic les teves presentacions i informes o llistats.

En finalitzar el seminari, l’assistent podrà crear els seus mapes a partir de dades pròpies sobre un full de càlcul a Microsoft Excel o afegir dades externes (local, xarxa o ArcGIS online), aplicar una simbolització, executar funcions bàsiques de consulta i anàlisi espacial, i compartir el mapa mitjançant presentacions dinàmiques a través de Microsoft Power Point, exportacions a altres formats o publicació a través de mapes web sobre la plataforma SIG al núvol ArcGIS online. Això permet l’accés a la informació des de qualsevol dispositiu a través de la xarxa a través d’aplicacions web i apps.

Aquest seminari és adequat per aquells usuaris no experts que volen afegir el component geogràfic al seu treball sobre entorns d'ofimàtica, orientat a tasques de gestió administrativa, cartera de clients, localització de ventes, etc. També per aquells que vulguin conèixer una manera diferent de tractar la teva informació alfanumèrica i d'ampliar i millorar la capacitat de treball.
- Coneixements de S.O. Windows (XP/Vista/7/8) i xarxes/web a nivell d'usuari.
- Coneixements bàsics de SIG i de TIC (web, xarxes, cloud).
- Coneixements bàsics d'ofimàtica (Microsoft Excel / Power Point).
Continguts a desenvolupar (4 h.)

- Introducció a la Plataforma ArcGIS - ArcGIS online.
- Introducció a eines de Microsoft Excel: taules, noms, taules dinàmiques i gràfics.
- Creació de mapes a Microsoft Excel: càrrega de dades.
- Interacció amb mapes: visualització i manipulació.
- Consulta i explotació de les dades al mapa.
- Publicar i compartir: integració del mapa a Microsoft Power Point.
- Publicació a ArcGIS online.
- el 12 de juny de 2018
- classes de 09.30 h. a 14.00 hores (4 hores), amb mitja hora de pausa.
20 places (un ordinador per persona), assignades per rigorós ordre d'inscripció completada.
* 65€, preu general*
55€ Tarifa mixta: personal adscrit a entitats del Parc de Recerca UAB i UABCEI; graduats del Màster en Tecnologies de la Informació Geogràfica; col·legiats i associats de la Delegació del Col·legi de Geògrafs de Catalunya i l'Associació de Geògrafs Professionals de Catalunya. Cal certificar la pertinença o situació personal en el moment de realitzar la inscripció.
25€ Tarifa interna: usuaris interns (comunitat UAB), procedents de grups de recerca, investigadors i estudiants, personal d'administració i serveis; persones en situació d'atur. Cal certificar la pertinença o situació personal en el moment de realitzar la inscripció.
Fins el 8 de juny de 2018, a través de formulari d'inscripció online oper correu electrònic a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.. Les places són reservades per rigorós ordre d'inscripció completada (pagat).
- Indicar el codi del seminari S6-AMFO.
En la confirmació d'inscripció es facilitaran les dades de pagament. Caldrà indicar en la referència o com a concepte la identificació de l'alumne (DNI) i el codi del curs (S6-AMFO).
Titulats universitaris de grau superior o mitjà, estudiants de 2on cicle, tècnics amb títol de cicles formatius de grau superior o formació professional de 2on grau. També professionals del sector TIG amb experiència en el desenvolupament d’aplicacions SIG.
* segons enquestes d'avaluació de 9 alumnes en 3 edicions